مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

درباره من بروز شد

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

بالاخره وقت کردم و صفحه

درباره من

رو که اگر روی لینک زیر کلیک کنید براتون باز میشه رو بروز رسانی کردم.

امیدوارم اگر ناکامی ای برامون پیش اومد بتونیم بدون ناراحتی تحملش کنیم.شاید خدا آبنبات چوبی ای از دست ما گرفته تا بجای اون یک چیز بهتری به ما بدهد.

( اشاره به ماجرای خواب موندنم برای مدرسه امام حسین علیه السلام )

 

گوشه ای از گذشته ی من

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">