مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

علت ثمر بخش نبودن کارهامون

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

قصد وعظ ندارم.

فقط الان یه اتفاق تعریف میکنم.اگر تونستید برداشتتون رو توی نظرات بگید

الان داشتم نماز ظهر رو میخوندم. بعدش تسبیحات رو گفتم در حالی که توی فکر سلف بودم که کی برم بهتره ؟!

بعدش به دلم افتاد چندتایی استغفرالله و الهی العفو بگم

یهو به خودم اومدم دیدم توی فکر اینم که استخر دانشگاه اگر بدون رزرو بری متصدی اش چه خواهد کرد.یا اینکه قراره سانس هاش تا کی همین قیمت بمونه !

فکر کن خدا که از لفظ و سخن من و از ته قلب من خبر داره با اون الهی العفو ها چه خواهد کرد؟ واقعا گناهانم را خواهد بخشید ؟!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">