مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

انسان به ذات اجتماعی است .

دوست دارد در اجتماع باشد

دوست دارد دوست بدارد و دوست داشته شود

هم توجه کردن به دیگران مانند غذا برای روح اوست هم مورد توجه واقع شدن

من هم بر این اساس پیش میرفتم. اما واقعا کم کم دارم احساس میکنم این غذای روح ، گاهی غذای مانده ، فاسد یا حتی گندیده است.

آری ... گاهی با بعضی افراد که در دانشگاه وقت می گذرانم ، نه تنها باعث روحیه گرفتن و شاداب شدن من نمی شوند ، بلکه برعکس ، باعث ناراحتی و اعصاب خردی من هم می شوند.

کسانی که مدام تنها بلد اند از زیر کار فرار کنند. فرهنگ کار ندارند. کار ها را سر سری و پلشت انجام میدهند اگر هم اعتراضی بکنی میگن سوسولی ، بری کارگاه و توی کار، میفهمی اوضاع چیه !؟

خب بنظرم وجود امثال شما ها کار های اجرایی رو به گند کشیده و الا اگر 4 تا مهندس درست درمون بیان روی کار ، اونوقت دیگه نمیگیم فلان جاده که ایتالیایی ها ساخته اند هنوز سالمه ! دم شاه گرم که از ایتالیایی ها استفاده می کرد.

بلکه خودمون جاده ای خواهیم ساخت که حتی بهتر از اون ، کار کند و سالم بماند.

یا کسانی که کل شوخی هاشون بر پایه مسائل جنسی و شوخی هایی با طعم تکه های جنسی است. و این حرف ها را نشانه بلوغ خودشون میدونن. واقعا من درک نمیکنم این حرف هاشون کجاش خنده داره؟ واقعا بنظرم نشانه کمبود شخصیته این سبک شوخی . هرچند از زمان شعر های هجو اعراب و ایرج میرزا و ... و حتی قبل از اون هم بوده.

اما حیف نیست آدم وقت اش رو با این خزعبلات پر کنه؟ کلا بعضیا نماد عقب ماندگی اند بنظرم. هرچند در درونشان وقتی جدی صحبت می کنند قلبی تپنده و شعور فراوانی رو مشاهده می کنی.

اما برادر من اگر در کوزه ای طلا باشد ولی روی کوزه ، چیز کثیفی مالیده باشند ( باطن درخشان و ظاهر (رفتار) نامناسب ) من که از خیر اون طلا می گذرم.

چون میلیاردها آدم هست در زمین و بالاخره میروم به دنبال کسی که هم درون اش طلا باشد و هم بیرون اش طرح و نقش زیبا داشته باشد و از بدنه اش بوی عطر یاس را حس کنی.

خلاصه تصمیم گرفتم رابطه ام رو با بعضیا کمتر کنم.

غذا نخوردن بهتر از خوردن غذاییه که انرژی بهت نده !

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">