مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

دیشب با یک گل بهار شد

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

دیشب با یک گل بهار شد

بهتره بگم با یک نفر ،اتاق تاریک شد !!!

ما چند نفریم که این ایام ، که روز های امتحاناتمونه رو روز ها اکثرا درس میخونیم و شب ها که خسته ایم باهم توی خوابگاه call of duty و counter و pes2017 و بازی های دیگه می کردیم .

 تا ساعتای 1 و 2 نصف شب بیدار بودیم بعد هم مگر کسی میتونه اون ساعت بخوابه و یک ساعت و نیم بعدش بیدار شه و نمازش رو با حال بخونه !؟ اصلا بیدار شه و نمازش رو بخونه ، ولو بدونحال و بدون دقت . بهر حال سه شب حدودا نماز صبحمون قضا می شد وصبح همه از هم میپرسیدیم تو بیدار شدی؟ تو بیدار شدی؟ اگه بیدار شدی چرا ما رو بیدار نکردی !؟ ( آخه عذاب وجدان داشتیم و واقعا به دستور خدامون عمل نکرده بودیم ! به دستور کسی که همه چیز رو در این دنیا و در آن دنیا ، به اذن او ، داریم. حتی دوست هامون رو ) اما همه خواب مونده بودن.

دیشب ساعتای 23 بود. داشت دوباره زمزمه هایی می شد که بچه ها کالاف بزنیم؟ که رضا گفت خوابم میاد ! بد جور خوابم میاد و میخوام بخوابم. همین شد که بقیه هم گفتن ما هم وابمون میاد و گرفتیم خوابیدیم و چراغم خاموش کردیم ! عالی بود.

نتیجه : گاهی اگر دعوت دوستانم رو به بازی کردن قبول کنم ممکنه در گناه عواقب اون بازی من هم دخیل باشم چون شاید اگر فقط من یکی نمیرفتم ، تعداد به حد نصاب نمیرسید یا بقیه بازی کن ها بقدری ضعیف بودن که حال نمیداد باهاشون بازی کنند و بدین منوال بازی کنسل می شد ! اگر هم نه ، بازم بودن من در اون جمع میتونه گرما بخش محفلشون باشه و سر همین ماجرا اون ها بیشتر بازی کنند.

و شاید اگر فقط من یک نفر به یک کار خوب دعوت کنم ، بقیه هم که ته دلشون یک ذره تمایلی دارند ، بخاطر من بگن ما هم پایه ایم و در ثواب اون کار مفید و عمل صالح اون ها ، من هم شریک بشم. آره ، گاهی با یک گل بهار میشه . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۴
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۱)

زندگیت بهاری
پاسخ:
ممنون داداش. روزگارت با برکت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">