مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

کفش هایی با طرح سم حیوان !

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

داشتم توی pinterest که یک سایت نمایش عکسه گشت میزدم یهو چشمم به این مدل لباس و کفش افتاد

بعد به کفشه دقت کردم و باخودم گفتم واقعا این مدل کجاش قشنگه؟! و واقعا بنظر من که مدل اش و طراحیش قشنگ و خاص نبود.

بعد به فکر فرو رفتم و اون رو با سم حیوانات براتون مقایسه کردم.

هیچ حرف دیگه ای ندارم اما برام جالب بود ... این مدل کجاش قشنگه !

تصویر در ادامه مطلب

مدل لباس

مدل کفش به طرح سم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">