مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

معرفی بهترین کتابی که این هفته خوندم

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ب.ظ

بهتون یه کتاب معرفی میکنم. چون واقعا دوستتون دارم. حتما بخونیدش. خصوصا دانشجو ها بخونند.

متن اش دلنشین و عالیه. من که وقتی تمومش کردم بلند بلند گفتم ، کاش تموم نمیشد! کاش سری دوم داشت! خیلی خوب بود.

انگار با آدم هاش قشنگ زندگی می کنی و عشق میورزی بهشون. یا از رفتاراشون تعجب میکنی ، یا حس نفرت و ... واقعا همش رو تجربه می کنی.

کوتاهه تقریبا کتابش! من که یه هفته ای تمومش کردم.

کتاب (خاطرات سفیر ) از خانم نیلوفر  شادمهری هست.

واقعا بخونید و به هم هدیه اش بدهید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">