مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

والدین میخوان ما در جهان نامبر وان بشیم!

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۱ ب.ظ

دارم سایت درست میکنم برای فروش محصولاتم

www.shastdareh.ir

هر بار که از بابام میخوام نظرش رو راجع به سایتم بگه، جوری دست بالا انتقاد و پیشنهاد میده که تا چند روز باید روی روحیه خودم کار کنم تا بتونم دوباره شروع کنم به کار.

من یک مهندس عمران ساده ام و دست تنها!

اونوقت ازم توقع داره سایتی بسازم در حد سایت ایران عسل!

نمیدونم کار اش درسته که اینقدر سختگیره یا نه؟!

ولی عادت کردم و دوست دارم این حالت ها رو. حس نویسنده کتاب اثر مرکب به پدرش رو یجورایی دارم درک میکنم!!...خخخخخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۶
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">