مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

دیر پرداخت کردن خمس ام

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ

عید غدیر شد و باید خمس پولم رو میدادم اما یک سری سهام پیدا کرده بودم که همگی قفل صف خرید بودن و حیفم میومد بفروشم شون و خمسم رو بپردازم.

از طرفی هم خمس، مال یکی دیگه است و باید زود بپردازی! مثل امانت ای که خدا به تو داده و باید به صاحبش برسونی.

بهرحال این سهم ها سود میکردند و من با تاخیر چند هفته ای خمس ام رو دادم. به این هوا که سود کردم. اما امروز چندتا معامله کردم و عملا حساب که میکنم، معادل همان سود رو امروز ضرر کردم!

واقعا نباید در این دنیا از سود خوشحال و از زیان ناراحت شد. فقط باید متمرکز باشی که چه امتحانی قراره بدهی و اون رو به خوبی انجام بدهی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۸
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">