مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

یادش بود خیلی هم یادش بود

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۵۵ ق.ظ

شب با مامان بابام و همسرم رفتیم خونه عمه ام. خونه جدید گرفته و اولین بار بود داشتیم میرفتیم.

بمحض ورود، بوووم. بادکنک اول رو ترکوندن

چراغا تقریبا تاریک

رقص نورها روشن 

موزیک تولد به راه 

کیک تولد رو آوردند و تبریک گفتند 

عجیب بود

حسم رو شاید همیشه یادم بمونه

ذهنم بجای خوشحال شدن، داشت فکر می‌کرد تولد چه کسیه؟! انگار نمی‌خواست باور کنه تولد منه. 

وقتی کیک رو بهم دادند، ذهنم مقاومت می‌کرد! با خودم میگفتم الان کیک رو باید به چه کسی بدم؟! انگار اون کیک مال من نیست... 

مدتی که گذشت، ماسک بهداشتی ام رو برداشتم. دیگه میخواستم توی عکس ها خوب بیفتم 😅 دیگه ذهنم قبول کرده بود که تولد منه! که خانومم ، تولدم رو نه تنها یادش نرفته بوده بلکه فامیلم هم تولدم رو یادشون نرفته بوده! 

مرررررررررررررررررسی 

مرررررسی از همه تون 

واقعا حس خیلی خوبی داشت 

خدا رو شکر بابت همه افرادی که دوستشون دارم و دوستم دارند. 

به همسرم وقتی رفتیم خونه حرف جالبی زدم. گفتم میدونم دوستم داری اما هنوز بهش ایمان نداشتم 😅 

ایمان واژه عجیبیه

فراتر از اعتماده

واقعا شب خاص و پر از حس های مختلفی بود

 آرزو نمیکنم که دقیقا مثل من چنین اتقاق هایی براتون رخ بده

بلکه آرزو میکنم براتون اتفاقاتی متناسب با شرایط و روحیات تون رخ بده که هم حال دل تون رو خوب کنه هم گام ها به خدا و به فهم معانی واژه هایی مثل ایمان نزدیک تون کنه. 

راستی میدونید آرزوی شب تولدم چی بود؟ 

خیلی سعی کردم بگم ماشین، خونه، سفید بختی حاضرین در مهمونی... گرچه که یادمه گفتم. اما اگه با حس خواستن از ته دل در حد 40 از 100 درجه بودند، آرزوی اصلی ام شاید 90 95 درجه از 100 درجه بود خواستن قلبی ام. 

آرزوی اصلی ام و قلبی ام این بود که:

اینکه همه افراد حاضر در مهمونی شهید بشیم، اگه قراره بمیریم که خب قاعدتا همه میمیرن، به شهادت از دنیا بریم. 

آخه عمه ام قبل از فوت کردن شمع ها اومد و گفت براش دعای خوب بکنم. 

گفتم چی میخوای بگو 

چیزی نگفت 

منم سعی کردم بهترین دعا رو براش بکنم 

به ایمان استجابت 

آخه میگن اگه خدا توفیق ات بده دعایی بکنی، معنی اش اینه که میشه مستجاب بشه. 

 

راستی

بهترین کادوی من، خانواده ی من، دوستتون دارم ❤️ خیلی خیلی ممنونم از همه حس های خوب زندگیم که بقول سایمون سینک، ما وقتی خوشحالی کسی رو می‌بینیم، وقتی موفقیت کسی رو می‌بینیم، شاید تلاش هاشو ببینیم اما اون شبکه ارتباطی فوق العاده پیچیده و قوی ای که داره رو معمولا نمی‌بینیم و به عقیده من انسان ها بدون هم، نه شاد خواهند بود و نه موفق و این رو خود خدا خواسته و یک قانون خلقت خود خداست! برای همینم خیلی روی صله رحم و روابط انسانی تاکید داره دینمون.

خلاصه که از همه افرادی که همدیگه رو دوست داشتیم، داریم، خواهیم داشت ممنونم ❤️ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۷
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">