مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

مصاحبه شغلی در کارگاه از استاد دانشگاه

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۲ ق.ظ

به چشم خودم دیدم که طرف اومد برای مصاحبه شغلی

بگذریم از اینکه جذب شد یا نه

مهم اون جمله ی مصاحبه گر بود

مصاحبه گر پرسید نقشه شاپ کشیدن رو باهاش آشنایی دارید؟ 

مصاحبه شونده گفت آره. من خودم توی دانشگاه حتی تدریس کردم! 

مصاحبه گر گفت خیلی عالیه اما میدونید که اون چیزی که توی کاره با اون چیزی که توی دانشگاه تدریس میشه خیلی متفاوته(یعنی حتی اگه استاد دانشگاه هم باشی بازم اون چیزی که ما لازم داریم رو نمیدونی)

 

خیلی جالب بود برام

 

واقعا راضی ام که در دوره لیسانس، به نمرات متوسط اکتفا کردم و بجاش همبه بازی ام و زندگیم رسیدم هم تجربه کار در ساخت خانه پزشکان، نقشه برداری صحرایی و کار در یک دفتر نظارت و طراحی پروژه های راهسازی رو کسب کردم. 

 

الان هم مدرک دانشگاهی دارم. چون برای اینکه بتونم وارد موقعیت شغلی ای بشم به مدرک دانشگاهی نیازه. هم یه ذره با مسائل کاری آشنا شدم که البته بازم بنظرم مهم نیست چون هر کاری رو که واردش بشی چالش ها و مطالب مختص خودشو داره و هم به مرور اکثر چیزایی که یاد گرفتی یادت میره. فقط خوبه که یکسری کلیاتی رو بلدی و ادعای کار و سابقه کاری داشتن رو داری. و از همه مهمتر، از زندگیم راضی ام و زندگی ام رو قربانی چیزی نکردم. 

 

هنوز لذت هیت رفتنا و نماز شب خوندن هام با دوستام، با سجاد درویشی توی خوابگاه دانشگاه، استاد حل تمرین شدن، فعالیت های فرهنگی و کارآفرینی، چالش های کاری و عسل فروشی و هزاران چیز مختلف هنوز لذتشون رو به خاطر دارم ❤️ 

 

خداروشکر ❤️ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۴
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">