مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

راحت ترین روش فروش در اینستاگرام

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

اینستاگرام 

همون بورس، ارز دیجیتال، ایردراپ (بازی همستر و امثالش)، زعفران کاری و پرورش قارچ و زالو و.... است!

من در بیست و هشت سال زندگیم اینها رو به خوبی یادمه

که مثلا حدود سال 1390 همه می‌گفتند آی تولید قارچ خیلی خوب و راحته و پر سوده و... و من یادمه یک بنده خدایی کلی هزینه کرده بود و کارگاه تولید قارچ زده بود، همون مجموعه ای که بهش یاد داده بودند، بهش وعده هم داده بودند که کل محصولش رو می‌خرند اما اینکار رو نکرده بودند و کنار خیابون خودش بساط می‌کرد. می‌گفت دو روز بگذره قارچ هام سیاه میشن! و عملا روی عمر و کل سرمایه اش ریسک کرده بود.

عزیزان من از سال 1395 توی شبکه های اجتماعی عسل کندوهای بابام رو میفروشم

به نظرم اکثر مشتری هام در اینستاگرام و... افرادی بودند که من رو می‌شناختند! یا بهشون معرفی شده بودم!

اینستاگرام بستر خوبیه، به راحتی میشه به بقیه معرفی بشید، میشه نمونه کار نشون داد و... 

اما اینکه فکر کنیم یک پیج میزنیم و پول دار میشم، کاملا نشدنیه!

مسیر شغل دار شدن یک مسیر دیگه است که اگر بپرسید، تجربه خودمو بهتون میگم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۱
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">