مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

چه هایی که واجد شرایط هستید، توی سایت

Www.sarbaz.khatam.com

ثبت نام کنید

البته من ثبت نام کرده بودم، بهم زنگ نمی‌زدند دوباره ثبت نام کردم اینبار بهم دو بار زنگ زدند که دومی اوکی شد و تمام.

و دنبال پارتی، رفتن به موسسه (اگر سه ماه قبل از اعزام بتونید برید و موافقت نیروی انسانی موسسه مورد نظر تون رو بگیرید خوبه اما اگر نشد هم غمتون نباشه) و... نباشید.

من رفتم موسسه رهاب، گفتند یک ماه مونده تا اعزام ات و ما لیست رو رد کردیم و هیچ راهی نیست و دیر اقدام کردی و... و اگر بتونی اعزام ات رو بندازی برج 8 قبول ات میکنیم. اما چند روز بعدش از تهران زنگ زدند و گفتند توی سایت ثبت نام کرده بودی، اگر امریه میای ما میخوایم ات.

و انگار سه هفته به تاریخ اعزام تون، بیشتر بهتون زنگ می‌زنند.

خلاصه که سایت، کافیه و پارتی و... نمیخواد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۹
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">