مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

اصول زندگی - شهر مسکونی من

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۲۱ ق.ظ

من باید در مشهد زندگی کنم! حتی اطرافش هم نه! خود مشهد.

حالا میتونم در شهرستان های دیگه، باغ و ویلا داشته باشم اما شهر مسکونی من باید و باید مشهد باشه.

امروز که دیدم بعضی چیزا توی یخچال خونه بابام کپک زده چون مدتیه مادربزرگم مریضه و مادرم رفته مشهد با ایشون باشند و بابام تنها توی شاهرود‌ند. من نباید از خانواده همسرم دور بشم .چون ممکنه مدتی باهام باشه اما بعد از مدتی می‌گذارد و میرود به همون مشهد! خخخخ

خلاصه زندگی خوب میخوام، باید خونه ام جایی باشه که همسرم داخل خونه ام باشه و یعنی مشهد زندگی کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۱
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">