مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

مدتی قبل از وفات پدربزرگ پدری ام، بهشون گفتم آقاجان لطفا یک نصیحت بکنید که عصاره کل عمرتون باشه.

فرمودند تا کاری رو انجام ندادی و تموم نکردی، به کسی نگو میخوای اون کار رو انجام بدهی که همینکه بگن ایول چقدر خوب، و تعریف کنند ازت جلوی خودت، همونجا دیگه سرد میشی و اون کار دیگه انجام نمیشه.

 

پ. ن. 

من توقع داشتم آقاجان تعارف کنه و مثل بقیه بابابزرگ ها توی فیلم ها بگه چیز خاصی ندارم و اینها ولی با چنان جدیت و اهمیتی اون رو بیان کردند که هنوز توی گوشمه صداشون.

 

شادی روح بزرگشون صلوات و فاتحه ای مرهمت بفرمائید

ان شاء الله روح تمام در گذشتگان از حضرت آدم تا انسان خاتم، بهره مند بشویم

 

و اما دو جمله فوق العاده که زندگیم رو خیلی زیبا کرده اند هم عیدی من به شما. خواهشا استفاده کنید ازشون.

١. همسرم، خانم دشتبان روزی به من آموختند که

در هر اتفاقی، بدترین حالت رو در نظر بگیرم و اگر چیزی جز اون رخ داده بود، خدا رو شکر کنم.

بسیار بسیار برام مفید بوده، از ناراحتی ام در شرایط مختلف کاسته.

 

٢. رهبری فرموده اند:

آنچه پیش توست، نباید موجب اعتماد تو و اطمینان خاطر تو بشود، بیش از آنچه پیش تو نیست و پیش خداست. که آنچه پیش خداست قابل مقایسه نیست با آنچه پیش توست... آنچه در اختیار خدای متعال است که در اختیار شما نیست، ممکن است (من حیث لا یحتسب)  «از جایی که گمان نمیکنید» در اختیار شما قرار  بگیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۹
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">