مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

میراث چیز مزخرفیه

جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

در شرایطی که پولدار بودن برای بعضیا ارزش شده، به ارث بردن یعنی مفت و یهویی چیزی رو بدست آوردن، شاید اتفاق عالی ای باشه. 

اما واقعا اگه ارزش ها و علایق مون رو دنبال کنیم، دیگه میراث چیز مزخرف و الکی ایه

مثلا یک پدری که کلی زحمت کشیده و یک کارگاه چوب بری درست کرده و کلی ارتباطات در این حوزه داره، اگه بچه هاش نخوان چوب بر بشن چی میشه؟! 

آره. 

اگه بچه اش بخواد آشپز بشه، اون کارگاه و مدیریت اون کارگاه میتونه مضر باشه و از هدفش دورش کنه. 

بالاخره مدیریت اونجا نیازمند وقت و انرژی ه. 

پس بنظر من در حال حاضر، شاید یک روزی نظرم عوض بشه. اما بنظرم، من باید کاری که دوست دارم رو انجام بدهم. بدون فکر به اینکه همسرم یا فرزندانم قراره کار من رو ادامه بدهند یا نه. 

من از خودم ادب و شخصیت و الگو مناسب باید به ارث بگذارم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۳
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">