مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

امسال تا اواسط فروردین دیگه عسل ها و ژل رویال و گرده گل تموم کردم. حقیقتش فکر میکردم عسل‌مون برای اردیبهشت آماده فروش میشه. برای همینم با سود حداقلی کل محصولم رو فروختم. 

بعدش دیگه عسل با کیفیت نداشتم، از طرفی عسل مون الان اواسط اردیبهشت شده و فکر کنم اوایل خرداد برداشت بشه. پس این مدت رو بی محصول موندم. خب این تایم رو من زمان طلایی فروش اسم گذاری میکنم! چون اکثر عسل فروش ها محصول با کیفیت تموم کردن! و حتی مغازه ها گرده گل و ژل رویال خوب ندارند!

پس سال بعد باید فروشم رو برای این بازه زمانی برنامه ریزی کنم. که حتما محصول با کیفیت براش داشته باشم. 

خب وقتی بقیه محصول ندارند! حتی کیفیت متوسط هم ندارند! اگر تو یک محصول عالی داشته باشی، خیلی خوب میشه. 

بعلاوه اینکه تا محصول جدید بدستم نرسیده، اصلا جشنواره خالی کردن انبار نذارم. ممکنه اصلا به هر دلیلی یک فصل، عسل برداشت نکنم.

هر وقت محصول جدید اومد و انبار هام پر بود، اونوقت میتونم حراجی بذارم. 

حتی اگر حساب بانکی ام خالی بود و پول لازم بودم هم نباید اصلا با جشنواره تخفیفی اونم در اواخر سال، حسابم رو پر کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۵
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">