مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

آموزش مرحله به مرحله برنامه ریزی برای زندگی 5

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ

بخش پنجم

ماجرای من و رفیقم ... (قضاوت با شما ! )

بذارید یه مثال بزنم که این نوع برنامه ریزی چه تاثیری در عدم هدر رفت عمر ما دارد.

 به رفیقم گفتم

- چرا وقت گذاشتی مقاله ISI نوشتی؟! و دو تا ثبت اختراع داری؟ میخوای بری خارج؟

- نه !

- میخوای استاد دانشگاه بشی ؟

- نه !

-پس چی؟

-میخوام برم تهران توی یه شرکت کار کنم .

(این در حالیه که بارها گفته که نرم افزار های رشتشونو مسلط نیست !)

- بجای پیگیری های اداری اونا اگر نرم افزار های رشته ات رو یاد می گرفتی بهتر نبود؟

- شاید ...

- پس چرا این ها رو انجام دادی؟

- بالاخره شاید یه روزی بدردم بخورن !

 

آره . ولی چون در راستای هدفش نیست . بنظر من که کار درستی نکرده. و اگر کاری در راستای هدفش می کرد مطمئنا جایگاه و حقوق بهتری در انتظارش بود.البته پز اینکه مقاله ISI دارم رو دادن هم کم چیزی نیست! اما بالاخره اگه کسی منو بخاطر رتبه دوم کشوری جشنواره خوارزمیم استخدام کرد.اونو هم خواهند کرد !!!!

خلاصه این نوع برنامه ریزی کمک میکنه به این مشکلات دچار نشوید. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">