مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

شهربازی

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

محدثه جان

مهمترین و عزیزترین هستی برام

مثل ظرفی بلورین هستی که تمام امید زندگی من به سلامت بودن این ظرف بلورینه.

نمیتونم بگم نگران شکسته شدن این ظرف بلورین نیستم. چون تمام زندگی من و تمام امید من و تمام آرامش و تمام من به تو وابسته است. حاضرم خودم و تمام خودم رو فدا کنم اما ذره ای خَش روی این بلور زیبای من ایجاد نشه.

اما محدثه جانم، نگرانی اگر به عمل صحیح و عاقلانه ای منجر نشود جز زیان سودی ندارد.

دوستت دارم محدثه جونم

محدثه جون، بنظرم بهترین نظر این میتونه باشه که صبر کنم و تو به من نشون بدهی که بلور زیبای من داره به الماسی محکم و زیبا تبدیل میشه.

محدثه جان، عشق من و تمام نیاز و آرامش من، دوستت دارم.

محدثه جونم به الا الله نمی‌رسد کسی که قبل از رسیدن، لا اله نگفته باشد.

تنها نظر من اینه که غافل نشو و رضایت کسی، از رضایت خدا برات مهم تر نباشه. قبل از رفتن نیت کن و بگو برای رضای خدا میرم به تفریح، اونموقع هر چیزی نخواهی خورد، اسراف نخواهی کرد، هر حرفی نخواهی زد و هر رفتاری نخواهی کرد و با دیگران در هر حالتی همراهی نخواهی کرد و ابتدای هر کدام انتهایشان را در نظر خواهی گرفت. اونوقته که خوشحال شدن و شادی تو به میزان آدرنالین خون ات وابسته نخواهد بود بلکه شاد ترین فرد در گروه تو خواهی بود چرا که خوشحالی تو برعهده ی خداست و خداوند خودش میدونه چجوری این دقت و توجه ات رو جبران کنه. این رو از لبخند دائمی ات در کل این مسیر خواهی فهمید. دوستت دارم. میدونم که همیشه بهترین راه رو میری. تو الماس زیبای منی

برات لحظاتی شاد و سرشار از رضایت قلبی رو از خداوند درخواست دارم که خوشی تن به شادی بستگی دارد و خوشی روح به رضایت.

دعا کن خدا از جفتمون راضی باشه...

بخدا جونم رو برات میدم و خیلی برام عزیزی

خلاصه ی حرفم هم این بود که باهرکسی به هر مکانی خواستی برو اما هرجا حس کردی خدا داره نافرمانی میشه، محکم و بدون توجه به اینکه ممکنه کسی ناراحت بشه یا چیزی دنیایی رو از دست بدی، ترمز دست ات رو بکش. به قرآن مجید قسم، به قلب پاک پیامبر قسم، به عشق حضرت زهرا سلام الله علیها به عروس زیباش محدثه جان دشتبان قسم که خداوند اگر بالفرض چیزی هم از دست بدهی، فورا و به احسن وجه برایت جبران خواهد کرد.

دوستت دارم و عاشقتم

مراقب خودت باش 😘

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۲
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">