مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

از یک موجود فناناپذیر، نادان، شکاک، مطلبی بباموزیم

مهندس سید ابوالفضل سجادی

درست میشه ، خیالت راحت
تا خدا هست ، زندگی باید کرد ...

هرچی میخوای از خدا بخواه

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱ ب.ظ

خب سکسکه کردنش برام خنده داره. دوست دارم. شیرینه. 😅

اونوقت با ناراحتی میگه نخند. 😬 میگه وقتی اعصابم خورده، نخند! 

 

واقعا به این فکر رفتم که اگر قرار بود رفیق باعث لذت و شادی باشه، نباید بهم میگفت نخندم.

 

یا اونموقع میگه بازی نکنیم. چرا؟ چون خسته است. خب رفیق اگر برای بازی کردن باشه، که نباید بگه بازی نکنیم. 😅 منطق هم ندارم. همینه که هس! 😅 😅

 

امروز خودش اومد و توی طراحی یه چیزی بهم کمک کرد. درحالی که حتی ازش نخواسته بودم. فقط صبح، با خودم گفتم من باید بیشتر رابطه ام رو با خدا تقویت کنم و اگر لذت و حال خوب و هرچیزی میخوام، از خود خدا بخوام. و صبح چندبار ذکر روز رو گفته بودم.

 

واقعا از هرچیزی جز خدا باید برید.

باقیه باعث هیچی نیستند، جز اون چیزی که خدا بخواد.

اگر هرکسی اذیت تون میکنه، بدونید قضیه به خدا بر میگرده. رابطه تون رو با خدا درست کنید. اگر لذت و شادی و آرامش و هرچی میخواین، از خدا بخواین. ممکنه بواسطه ی یک اشغال روی زمین آنچنان شادی و سرگرمی و لذت ای از بازی باهاش بهتون برسه که از بازی با رفیق تون اونقدر کیف نکرده باشید تابحال!

 

خلاصه که فقط از خدا بخواهید و حتی به هیچ بنده ی خدا ای امید نبندید. خدا از هر راهی دلش بخواد بهتون اون چیزی که ازش خواسته اید رو میده. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۸
ابوالفضل سجادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">